14 november 2009

Lördag

Idag Lördag!
Så skönt Så!
Idag har jag fått sova ut ordentligt, mannen stack iväg på jobb tidigt imorse. Känner mig rätt så pigg, för en gångs skull :)
Och det behövs för kvällens program. Skall bli god mat och dryck. Samt Herreys..
Börjar ladda sådär sakta inför kvällen med fiilis filmer! Har redan kollat in Underbara kvinnor vid vattnet nu är det Mamma Mia som spelas i min tv ruta. Den filmen som jag typ sett 100 gånger snart, och jag tröttnar aldrig!
Vet ni något underligt hände mig igår kväll.
Kände för att jag ville dricka ett glas rött vin! JA ni läste rätt! Som tur var hade jag hemma en flaska rött :) För jag som vägrat smaka på rött vin tidigare, drack två glas igår kväll och måste medge att det var helt gott...
Kanske ett stort vuxenpoäng där :)

Inga kommentarer: