12 december 2010

Tredje advent


Denna söndagsmorgon njuts det av tre brinnande ljus.

Tredje advent
Det betyder, enligt mig, att julen är nära nu.


Till sällskap hade jag en mugg kaffe och favorit tidningen Drömhem och trädgård.


I köksfönstret fick det lysa upp två långa stiliga ljus.


Närbild på de fina brinnnande ljusena från adventsljusstaken.

Idag ska de bli lite juklappshandel.
Hoppas bara jag hittar det jag söker efter.
- Nåja, om jag sku veta också vad det är jag söker efter så sku det ju vara mycket enklare :)

Önskar er en mysig tredje advent!

2 kommentarer:

Martina sa...

Det ska bli så roligt att få komma hem till er och se ert vackra hus, såhär i juletid :)

Annas Röda hus sa...

Ja, de ska bli roligt att ni kommer oxå :)Ska försöka plocka fram mer julpynt nu i vecka. Så att de blir julfiilis ti 100 procent :)