11 november 2009

Det blev en krans

Samlade ihop lite material. Kvistar som går lätt att böja, mossa, tråd att binda med och en finare tråd för att få kransen lite extra fin.
Hittade även i mina pysselgömmor olika saker man kan sätta i kransen eller hänga fast i den, men det var mest juldekorationer så dom får vänta ännu. Kanske det blir en krans till.
När inspirationen kommer så måste jag utföra det jag tänkt genast! Annars blir det aldrig gjort. Har på känn att denna känsla har ändrats lite hos mig. För nu då snön inte ännu ha kommit kan man bra gå ut i skogen en stund och söka material i lugn och ro och sedan sätta ner sej och börja pyssla och pynja.
Roligt var det faktist då jag kom igång.

Jag tror det blir fler kransar i helgen.. :)
Lekstugan behöver ju också prydas med en krans :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Fint så fint! Oj om ja oxå sku komma igång å göra de ja går å funderar på ;)/Linda