2 september 2009

Smådal

Då jag börjar fundera med något stort projekt som att ändra något i inredningen här hemma har jag väldigt svårt att släppa tanken. Nej ideerna rullar vidare och blir bara större och större...
Som nu.. NU vill jag ha ny bokhylla och bord för tvn i vardagsrummet.
Svårt att hitta något jag tycker om och som är prisvänligt.. MEN ikea.. där finner man alltid nått fynd :)
Som det här tv bordet:Vitt och fint, precis så som jag vill ha det!
Smådal
Till bordet sku man kunna ha en hylla för fina saker att ställa i.. och ett måste blir ju då ett par vitrindörrar man kan montera till skåpet!

Och nu pratar vi ju då ikeapriset på allt detta ligger på 150 euro. Vilket jag tycker är helt överenskommet. Dock har jag ej sett detta i verkligheten ännu..så om det är hållbart vet jag ej.
Får nu bara önska på regn på veckoslutet så slipper jag och kolla in det på riktigt. Måste ju ha mannen med också vid såna här stora beslut:)

Nu som bäst spenderar han sin tid på åkern.. tröskandet är i full gång!

Och om en månad då befinner sig herr och fru H på en strand i Mallorca :) Det ni! Jag vet ska bli super skönt!


Bilderna från: www.ikea.fi

Inga kommentarer: