5 februari 2012

Trivs som det är!

Varför ska tiden gå så fort?..

Jag stortrivs med livet just nu.
Kan ej ha det bättre, eller njaa lite mindre snö sku de kunna vara. (Har vräkt ner som bara den idag. 30cm minst!)
Flickan mår bra och jag också :) och mannen förståss också, han får vi inte glömma;)
Vi njuter av varandra, tar dagen som den kommer.
-Visst är dagarna hemma med Line, som hon så vackert heter, varandra ganska lika. Men med små förändringar i vardagen ser jag alla goda saker med dagarna  här hemma och jag vill ha det så läänge :)


Som ni märker har det röda huset väckts till liv igen! HURRA, alla jublar :)
Hoppas bara de håller i sej nu, för har verkligen inspiration
att skriva och visa er fina bilder. 
Så nu ska jag dela med mej av vår vardag och vad vi sysselsätter oss med..
Ska försöka få med lite av det ena och lite av det andra, en härlig salig blandning ska det bli!
Det låter väl bra?

1 kommentar:

margita sa...

Det blir kul!