16 november 2011

Att ha något borta

Visst är det en underlig känsla då man har tappat bort något.
I detta fall var det laddaren till min lilla kamera. Har typ vänt upp och ner på hela huset de två senaste dagarna ihopp om att finna den, men helt utan resultat.
 - Men inatt då jag låg vaken en stund:
Då går de upp ett ljus! JAA där e den ju!
Somnade fort om, för att idag då jag vaknade gå till platsen jag kom på var laddaren låg, och visst hade jag rätt. Där låg den så fint i en låda!
Visst kan man kalla det lycka!

När man vet precis att man lagt saken på en säker plats, att nästa gång jag behöver den så vet jag precis var den finns, visst låter det bekant. Men väl när man ska ha den så har man glömt det ändå.. Men nu lärde jag mej att ej stressa i onödan för borttappade saker, de kommer nog fram igen :)

Detta var typ ett helt ointressant inlägg men måste bara skriva något annat än lilla vildis imellan.. För den lilla krabaten trivs för bra där i magen.. Morr...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!
Ville bara skicka en hälsning att Vildis kommer nog och att jag vet hur du har det, våra kom 14, 12 och 16 dagar efter beräknat... Lycka till när det är dax!
Mvh, Bettan

Anonym sa...

hej anna
en liten tjej kommer att ploppa ut torsdag 24.11, blir en fin födelsedagpresent åt blivande morfar, försök stå ut till dess
kram faster p

Annas Röda hus sa...

Tack snälla ni för hälsningarna :) Ska försöka hålla nerverna i styr ännu några dagar.. O alla tror ni att det bor en liten tjej där inne, spännande att se om det blir en han eller hon.. Kram Anna

Anonym sa...

Eran lilla krabat kommer nog då det är dags! Spännande! Njut av den egna tiden och gör det du vill, julpynta tex. Snart tar ett litet knyte all din tid! Kram Linda